| ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ | |
|
+3EPICA1977 Torpilis Φλωριδης Στελιος 7 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| Θέμα: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Σαβ Σεπ 04, 2010 11:15 pm | |
| Οποιος θέλει μπορεί να μας πει κάποια πράγματα για αυτό το πολλύ δύσκολο τεχνικό κομμάτι ή ας ποστάρει το σεταπ του. | |
|
| |
Torpilis Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 48 Ημερομηνία εγγραφής : 06/09/2010 Ηλικία : 41 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Set up Crono Rs9 Δευ Σεπ 06, 2010 3:02 pm | |
| Οντως το κομματι του setup ειναι πολυ σημαντικο οταν κυνηγας χρονους και επιδοσεις.Καθε νεος οδηγος που θελει να κατεβασει τον χρονο του μεσα στην πιστα πρεπει να ασχοληθει με το rc του και με την βοηθεια των παλαιωτερον να φτασει στο επιπεδο που θελει.Απαραιτητη προυποθεση να πιασει και κανα κατσαβιδη!!!!.Να μην ξεχναμε οτι τι καθε setup μπορει σε εναν οδηγο να ειναι καλο ενω σε καποιον αλλο να μην ειναι.Για αυτο το λογο θελει προπονηση...δοκιμες πολλες...οχι μονο σε λαδια διαφορικων αλλα και σε λαδια αναρτησεων και ελατηριων των αμορτισερ.Θελω να πιστευω οτι ολοι ειμαστε σε θεση να βαλουμε τις γνωσεις που εχουμε αποκτησει μετα απο τοσους αγωνες προς τους νεους οδηγους.A...να μην ξεχασω..επειδη το χιουμορ και η καλη διαθεση μας αντιπροσωπευουν σαν μοντελιστικη κοινοτητα εγω στο RS9 sta διαφορικα εχω...μπροστα κετσαπ ΑΒ...στο μεσαιο διαφορικο μαγιονεζα απο τα χερακια της μανας μου και πισω μουσταρδα απο τον μακη.....αντε και καλους αγωνες. | |
|
| |
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Δευ Σεπ 06, 2010 5:12 pm | |
| Αυτό θα πει βοήθεια,μέχρι και έτοιμο σεταπ,εγώ συνήθεισα στη μαρμαρόκολλα και δε ξέρω αν θαλάξω... | |
|
| |
EPICA1977
Αριθμός μηνυμάτων : 18 Ημερομηνία εγγραφής : 05/09/2010
| Θέμα: diaforika Δευ Σεπ 06, 2010 6:36 pm | |
| | |
|
| |
Torpilis Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 48 Ημερομηνία εγγραφής : 06/09/2010 Ηλικία : 41 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Δευ Σεπ 06, 2010 7:20 pm | |
| Ακουσα οτι ο Μαμαλακης εχει ανεβασει στο site του setup για διαφορες συνθηκες πιστας.Οποιος ενδιαφερεται μπορει να μπει στο site και να τα κατεβασει.Εγω το ροδακινο το θελω πανω στο ψωμι. | |
|
| |
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Τρι Σεπ 07, 2010 2:32 pm | |
| Λοιπόν αν θεωρίσουμε ως δεδομένο πως ο οδηγός θα μπορεί να καταλάβει τη διαφορά από σεταπ σε σεταπ μπορούμε να πειραματιστούμε και να δούμε πως πάει πάντα με χρονόμετρο,αφού εξαντλήσουμε τα περιθώρια του σεταπ προχοράμε σε αλαγή,αν έχουμε και την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και κάποιου ακόμι καλύτερα.Βέβαια αφού μετά από πολλές αλαγές βρούμε κάτι που μας ταιριάζει μας μένει να ρυθμίζουμε κάθε φορ΄το αμάξι στις ανάγκες της πίστας.Αν καταφέρουμε να συνδηάζουμε το οδηγικό μας στυλ,το ανάλογης ρευστότητας λαδάκι-γρασσάκι στα διαφορικά,το ανάλογης ρευστότητας και σκληρότητας λαδάκι-ελατήριο,το ύψος το οχήματος,το πόσο θα κατεβαίνουν τα ψαλίδια από το σασί,το τι συμπλέκτη-καμπάνα θα τοποθετίσουμε,σε πια κλίση θα μπει η αεροτομή,τι πλακάκι θα φοράει το όχημα,πόσο θα πιάνουν τα φρένα,και το πακέτο μοτέρ σερβο λάστιχα,τότε σίγουρα θα έχουμε καλό αποτέλεσμα.Τώρα το πόσο καιρό θα πάρει για να τα καταλάβουμε όλα αυτά,είναι πάλι συνδιασμός προπόνισης,εξοπλισμού,υποστήριξης,ανθρώπου,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ,και ίσως αυτό το ταξίδι να είναι και η ουσία του αγωνιστηκού μοντελισμού που φένετε να μην έχει τελειωμό 3000 εμπρός.2000 κέντρο.1000 πίσω. 500 λάδι εμπρός--450 λάδι πίσω.1,4πιστόνι μέτρια ελατήρια παντού με 6 στροφές προφόρτιση,είναι αυτό που έπαιξα στον αγώνα. | |
|
| |
Αλεξης Προξενος Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 12 Ημερομηνία εγγραφής : 04/09/2010
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Τετ Σεπ 08, 2010 5:23 am | |
| Ωραιω θεμα. εμενα παντος με βοηθεισε πολυ το 3000 εμπρος,2000 κεντρο,1000 πισω,μ αυτο το σετ απ επιασα τα 50 δευτερολεπτα ,ασχετα αν δεν το επανελαβα ποτε ξανα γιατι δεν προπονουμε αρκετα. | |
|
| |
JIMBO
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/09/2010
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Τετ Σεπ 08, 2010 6:40 pm | |
| Παιδιά το setup ειναι ένα πολύ βασικό κομμάτι της off road οδήγησης .Στην άσφαλτο το κάνεις μια φορά και δεν άλλαζεις παρα μόνο απο πίστα σε πίστα .Στο χώμα όμως επειδή η κατάσταση της πίστας αλλαζει συνεχώς πρέπει και το αυτοκίνητο να προσαρμόζεται κατάλληλα .Πρέπει λοιπόν να κατανοήσουμε βασικές έννοιες συμπεριφοράς και αναλόγως και με πολύ προπόνηση να φτάσουμε στο σημείο που θέλουμε .70 % στο σεταπ είναι τα λάστιχα .Γιαυτό προπόνηση πάντα με καλά λάστιχα .Αλλιώς δε κάνουμε δουλειά .Για τα λάδια στα αμορτισέρ και στα διαφορικά θέλει αρκετή κουβέντα που θα τη κάνουμε κάποια στιγμή . Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε ειναι να υπάρχει λογική στην λειτουργία των μερών του buggy μας ,δηλαδή να καταλαβαίνουμε τι κάνει το καθένα και πως συμπεριφέρεται και τέλος πολλά λίτρα στη πίστα για να βελτιώσουμε το οδηγικό μας στυλ και να κατεβάσουμε τους χρόνους αλλά και βασικότερο απ όλα .Να αποκτήσουμε σταθερότητα .Γιατί τι να το κάνω το 46-47 best lap αν δε μπορώ να διατηρηθώ στους άλλους γύρους και φέρνω τούμπες ?Πρώτα σταθερότητα και μετά θα έρθει και η ταχύτητα .έτσι θα παίρνετε τα αποτελέσματα και τα κύπελλα στο βάθρο που μας ενδιαφέρει όλους εκτός απο τη διασκέδαση και το να περάσουμε καλά με τους φίλους μας στη πίστα ! | |
|
| |
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Δευ Νοε 01, 2010 3:42 pm | |
| | |
|
| |
adelsnake
Αριθμός μηνυμάτων : 45 Ημερομηνία εγγραφής : 14/09/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : THESSALONIKI
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Παρ Νοε 05, 2010 5:43 am | |
| καλα εχω παθει πλακα διαβαζω τα παραπανω και εχω μην παγωτο to be contine... | |
|
| |
adelsnake
Αριθμός μηνυμάτων : 45 Ημερομηνία εγγραφής : 14/09/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : THESSALONIKI
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Παρ Νοε 05, 2010 5:45 am | |
| καλα εχω παθει πλακα διαβαζω τα παραπανω και εχω μεινει παγωτο to be contine... | |
|
| |
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| |
| |
adelsnake
Αριθμός μηνυμάτων : 45 Ημερομηνία εγγραφής : 14/09/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : THESSALONIKI
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Σαβ Νοε 06, 2010 3:02 am | |
| τι σετ απ ρε φιλαρακι εεμενα το βιβλιο δεν ελεγε τετοια εγω δεν βαζω τετοια πραγματα μεσα ακου κετσαπ μουσταρδα εγω δεν βαζω τιποτα και ταπα το εργαλειο λεμε ταπα | |
|
| |
takos Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 72 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Σαβ Νοε 06, 2010 3:20 pm | |
| Τάπα ο θείος λέμεεεε.... | |
|
| |
Φλωριδης Στελιος Μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 548 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2010 Ηλικία : 45
| Θέμα: Απ: ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ Πεμ Ιαν 20, 2011 2:56 am | |
| Το δύσκολο και ευχάριστο θέμα του σετα απ ενός αυτοκινήτου θα προσπαθείσω να αναλύσω,αν κάπου έχω λάθος παρακαλά διορθώστε.Η αλαγή του σεταπ θα πρέπει να έχει σαν αρχή πως οι νόμοι της φυσικής δεν αλάζουν,οπότε πάνω σε αυτό θα πρέπει να δούμε τι περιθόρια βελτίωσης έχουμε,συμαντικό κομμάτι είναι ο τρόπος οδήγισης του καθενός και πως θα πρέπει να δούμε σαν σύνολο το αμάξι και ξέροντας πως αν αλάξουμε κάτι ταυτόχρονα αλλιλεπιδρά και αλλού η αλαγή.Σε πρώτη φάση πρέπει το αμάξι να κάνει όλες τις κινήσεις ελέυθερα και χωρίς σκαλώματα στα φρένα στα διαφορικά στις αναρτήσεις,στη τιμονιέρα ή όπου αλλού.Τα ηλεκτρικά πρέπει να είναι σωστά ρυθμισμένα ώστε στη (νεκρή) φάση να μην σφίγουν τα φρένα ή να επιρεάζουν το ρελαντί,όπως και του τιμονιού να έχει σωστά τέρματα και σερβοσειβ.Τα διαφορικά,στο εμπρός όσο λεπτότερο λάδι βάζουμε τόσο περισσότερο τιμόνι έχουμε χωρίς γκάζι και λιγότερο με γκάζι,με πυκνότερο έχουμε καλύτερη επιτάχυνση και χειρότερο τιμόνι χωρίς γκάζι.Κεντρικό,με πυχτό έχουμε καλή επιτάχυνση και σχετικά το αμάξι ακούει με το γκάζι αλλά δύσκολο και νευρικό όταν γλυστράει ή έχει πολλές λακούβες,στο πίσω συνίθος το λεπτότερο λάδι είναι πιο συνίθες γιατί είναι πιο στεθερό και φιλικό το αμάξι στην στροφή και ευκολότερο στο γκάζι,αλλά ίσως να μη βοηθάει στην τοοθέτιση του αυτοκινήτου και στη πλήρη εκμετάλευση της δύναμης του μοτέρ.Οι αναρτήσεις,το λάδι πρέπει να επιτρέπει στο ελατήριο να κρατάει τους τροχούς στο έδαφος,οπότε ανάλογα το τερέν είναι και η ανάρτηση,αν είναι σκληρή και αργή είναι το αμάξι νευρικό παντού ειδικά μετά στη προσγίωση από άλμα,αν είναι πολλύ μαλακή κάνει το αμάξι πιο ομαλό αλλά στο όριο πολλύ δύσκολο,οπότε η χρησή τομή πρέπει να βρεθεί επιτόπου.Αν θέλουμε τιμόνι,μαλακώνουμε εμπρός ή σκληραίνουμε πίσω,σηκώνουμε το εμπρός ύψος.Αν θέλουμε τιμόνι στην έξοδο,μαλακώνουμε την πίσω αντιστρεπτική,σηκώνουμε την πίσω ανάρτηση,χαμηλώνουμε την άνω εμπρός ανάρτηση.Καλύτερο άλμα,πιο σκληρά εμπρός ελατήρια,τέρμα κάτω τα εμπρός ψαλίδια,πιο όρθια ανάρτηση,πιο πυχτό λάδι. | |
|
| |
| ΣΕΤ ΑΠ - ΛΑΔΑΚΙΑ | |
|